Mini - recenzja karmy DOCTOR DOG jednobiałkowa wołowina.

Witajcie Kochani ;) 

W dzisiejszym poście przychodzę do Was z mini - recenzją karmy Doctor Dog (100% natural) o smaku wołowiny z dodatkami owoców, warzyw i ziół... zapraszam! 






Skład karmy i jej wartościowość. 




Jeżeli chodzi o pierwsze wrażenie po przeczytaniu etykiety próbki byłam bardzo zaskoczona - po pierwsze nie spotkałam się wcześniej z tą karmą i nie wiedziałam, że jest to karma POLSKA (co jest przecież rzadkością). 
Kolejną rzeczą - jak dla mnie jak najbardziej na plusie - jest procent mięsa w karmie. W tej próbce jest to aż 76%! 
Jeżeli chodzi o sam skład, to według mnie jest on jak najbardziej prawidłowy, jest to karma pełnowartościowa, pozwalająca prowadzić prawidłową dietę u psa. 



Na etykiecie znajduje się zapewnienie, że jest ona naturalna... i muszę przyznać, że po zobaczeniu jej wyglądu nie miałam w tym kierunku wątpliwości... przekonajcie się sami : 










Jak widzicie na powyższym zdjęciu karma wygląda bardzo naturalnie, zapach ma przyjemny (w porównaniu do tanich karm sprzedawanych przez sieciówki), jest trochę sypka, dlaczego? Wynika to z tego, że jako jedna z niewielu karm na naszym rynku jest ona SUSZONA, nie wypiekana w piecu. Oczywiście powoduje to wzrost kosztów produkcji, a tym samem jej ceny... ale jakoś jest o niebo lepsza (według mnie). 



,,Przyswajalność" karmy i upodobania konsumentów. 



Jeżeli chodzi o sprawy smakowe to mojemu psu, który jest psem wybrednym jeżeli chodzi o karmy, karma ta przypadła jak najbardziej do gustu. Mogę wręcz powiedzieć, że się nią zajada ;) 


Oczywiście nie mogę stwierdzić jednoznacznie, że Wasze psy będą ją uwielbiać tak jak mój, ponieważ każdy pies tak jak każdy człowiek ma swoje smaki i upodobania... myślę jednak, że warto spróbować ;) 


Od strony zdrowotnej powiem tyle, że pies po karmie nie miał żadnych problemów z wypróżnianiem, nie pojawiły się żadne niepożądane skutki - wręcz przeciwnie pies miał więcej energii w moim odczuciu. 

Gdzie mogę kupić karmę Doctor Dog ? 

Karma tej firmy dostępna jest w internetowym sklepie zoologicznym GrandeCane.pl, więc jeżeli chcielibyście nabyć ją dla swojego pupila (choćby na próbę) to zapraszam Was na jej zakup (: 
( W GrandeCane.pl przy zakupie karmy powyżej 4 kg dostawa kurierem gratis) 







Smak karmy - jak wiecie Doctor Dog ma wiele smaków i mam okazję przetestować jeszcze jeden z nich... jeżeli jesteście ciekawi jak inny smak spodobał się Krakersowi - dajcie ,,lubię to" pod postem (przycisk w lewym rogu) i zostawcie po sobie jakiś komentarz......

A jaką karmę jedzą Wasze psy? Piszcie :) 


8 komentarzy:

  1. Super recenzja :) Figa je Purinę Pro Plan, ale myślę nad zmianą karmy, bo od jakiś 2 miesięcy nie je jej jakoś tak bardzo chętnie. Myślę o Acanie, ale poczekamy jeszcze trochę ... :)
    Pozdrawiamy! :)
    Nina&Figa


    figusiowyswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz :) Mój psiak też jadł Purinę Pro Plan, ale w końcu musiała mu się znudzić... pozdrawiam!

      Usuń
    2. Nie ma za co :) A jaką teraz je? :)
      Pozdrawiam! :)

      Usuń
  2. Skład karmy dobry, lecz raczej dla psow bardzo aktywnych, pracujacych. Mimo, iz moja sucz nalezy do aktywnych, to i tak ilosc bialka mnie przeraza i wole nie ryzykowac ;]


    Medleydog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój pupilek je pedigree junior :)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie akurat psiak zjada również specjalistyczną karmę, ale zbytniej wagi do tego aż tak nie przykładamy. Bardzo ważna za to jest jego pielęgnacja i nad się dużo skupiam. Nawet ma już on swoje kosmetyki ze sklepu https://sklep.germapol.pl/pl/kosmetyki-rozne_perfumy więc jestem zdania, że jak najbardziej pielęgnacja to jest to co on lubi.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cóż za świetny skład! Muszę poszukać podobnej karmy dla mojego kota

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny wpis i przede wszystkim przydatny :) U mnie sprawdzają się karmy specjalistyczne, zamawiam je m.in na https://www.vipazor.pl/ :) Karma dla psa nie powinna być słabej jakości, zwracajmy również uwagę na jej skład.

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do podzielenia się tutaj swoimi doświadczeniami, pomysłami, opiniami :)