Kolejny ,,Psi gadżet", czyli Dyski treningowe Johna Fishera

1. Dyski treningowe Fishera - co to jest? 



Dyski Fishera są to zaprojektowane przez behawiorystę Johna Fishera dyski treningowe, które są złożone z 5 metalowych blaszek, spiętych razem.



2. Jak wyglądają takie dyski? 





3. Jak one działają? 


Dyski treningowe rzucone wydają charakterystyczny dźwięk, inny od wszystkich - zapewniam Was, że nie pomylicie go z np. dźwiękiem rzuconych kluczy. 



4. Jak możemy ich użyć w tresurze naszego psa? 


Aby dobrze korzystać z dysków należy najpierw odpowiednio dostosować do nich psa, w sklepach zoologicznych znajdziecie mnóstwo mini - poradników, które pomogą Wam jeszcze lepiej zrozumieć ich działanie. 
Dyski świetnie sprawdzają się, gdy (na przykład) chcemy oduczyć lub powstrzymać jednorazowo psa od zjedzenia jakiegoś śmiecia na polu.



Sama mam dyski i polecam je każdemu, mi pomogły oduczyć mojego psa zjadania rzeczy z ziemi - czy to w domu czy na polu. Dyski nie są również zbyt drogie, za to bardzo trwałe, więc kupujemy je raz i używamy do woli :) 



A Wy używacie takich dysków? A może dopiero teraz je poznaliście? 
Piszcie koniecznie w komentarzach!!!!
Jeżeli macie jeszcze jakieś pytania - chętnie na nie odpowiem :) 



Pozdrawiam Was i czekam na propozycję tematów kolejnych postów w komentarzach!!! :))))))))


3 komentarze:

  1. Ja nie mam takich dysków. Słyszałam już o nich, możesz dopisać do posta aby nie używać ich zbyt często :) Zapraszamy do nas! swiat-nutki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślisz, że te dyski będą działały jak zacznie się je wprowadzać u psa w wieku 7 lat ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uważam, że tą metodą oduczymy niepożądanych zachowań każdego psa, z tą różnicą, że przy ,,starszym" psiaku potrzeba na to trochę więcej czasu, powtórzeń.

      Usuń

Zapraszam do podzielenia się tutaj swoimi doświadczeniami, pomysłami, opiniami :)