Zmiany, zmiany i jeszcze raz zmiany :)

Witajcie Kochani :) 

Jak pewnie mieliście już okazję zauważyć, na blogu jak i na Facebooku są zmiany i szykują się kolejne :) 

Po pierwsze blog zmienia swoją nazwę na Doggie Life Style i już niedługo będzie funkcjonował pod taką własnie prywatną domeną! 

Podoba Wam się nowa nazwa? :))))


Po drugie na Facebooku powstała nowa strona  - Doggie Life Style (zapraszam do lajkowania), która będzie teraz glówną stroną bloga i od teraz to na niej, a nie na  Pytasz o prawdziwego przyjaciela? Tak, mam psa  będą odbywały się wszystkie konkursy, akcje i ciekawe informacje :)))) 

Więc zapraszam Was tam bardzo serdecznie ! :) 

Kolejną rzeczą jest współpraca z pewną wspaniałą firmą, której nazwy jeszcze nie wyjawię, ale szczegóły i efekty współpracy pojawią się już niedługo! Mam nadzieję, że będziecie zadowoleni :) 


I ostatnią, najmniej istotną chyba zmianą jest powstanie na moim blogu zakładki, w której będą pojawiały się zdjęcia mojego autorstwa, bo jak niektórzy z Was wiedzą, fotografia jest moją drugą pasją :))) 

Mam nadzieję, że uznacie wszystkie zmiany za pozytywne, czekam na Wasze opinie, uwagi i propozycję tematów kolejnych postów :) 

Trzymajcie się ciepło, bo w sklepach już oznaki świąt/zimy....  

1 komentarz:

Zapraszam do podzielenia się tutaj swoimi doświadczeniami, pomysłami, opiniami :)