Post z serii ,, Dobra karma, szczęśliwy pies " - Karma Nature's Protection


Kochani, piszę ten post z najnowszej serii ,,Dobra karma, szczęśliwy pies", ponieważ dzięki życzliwości sklepu http://sklepzoologic.pl/  ( fanpage na Facebooku: http://www.facebook.com/zoologicpl) otrzymałam dzisiaj ,,starter" 500 g karmy Nature's Protection.


Oto zdjęcie tej karmy :





OPIS KARMY Z TYŁU :






Na tę chwilę ( przed wypróbowaniem tej karmy przez mojego psa) trydno jest mi o niej cokolwiek powiedzieć. Przyznam się jednak, że trochę o niej czytałam i opinie są bardzo podzielone : jedni uważają, że to dobra karma po korzystnej cenie - inni, że nie jest ona godna polecenia przez zawartą tam kukurydzę. Ja jak na razie nie wiem, co o niej myśleć, więc żeby Was nie oszukać - jak tylko otworzę ją i podam przez kilka dni mojemu psu od razu dam Wam opis efektów. :)


A wy znacie tę karmę, a może Wasze psy ją jadły? Jeśli tak to podzielcie się swoimi opiniami. Możecie również mi napisać jakie karmy jedzą Wasze psy - jestem bardzo ciekawa :)

Pozdrawiam i czekam na Wasze komentarze :)










2 komentarze:

  1. Mój pies je karmę Pedigree i muszę przyznać, że jest rewelacyjna, gdyż jej sierść nabrała takiej energi i jest lśniaca. Mam pozytywne zdanie o tej karmie, zawiera witaminy itp.. Mój pies bardzo ją lubi ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój piesek je karmę acana. Według mnie jest ona bardzo dobra, nie zawiera zbóż. Polecam :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do podzielenia się tutaj swoimi doświadczeniami, pomysłami, opiniami :)